Lähetys

Tältä sivulta löydät kaiken, mitä sinun tarvitsee tietää pakettisi lähetyksestä ja toimituksesta. Jos olet tehnyt tilauksen, pidämme sinut aina ajan tasalla sähköpostitse pakettisi toimitustilanteesta. Näet tilanteen myös henkilökohtaiselta tilisivultasi.



Tilauksesi toimitus

Viimeistellessäsi tilaustasi näet käytettävissä olevat toimitustavat ostoskorissa. Nämä muuttuvat, kun valitset eri maan. Voit usein valita toimitetaanko tilaus kotiisi vai noudatko sen noutopisteestä. Ostoskorissa on mahdollista antaa eri toimitusosoite, jos haluat että tilaus toimitetaan esimerkiksi työpaikallesi. Jos tilauksesi ei mahdu postiluukusta sisään, sinun on oltava kotona vastaanottamassa paketti.

Seuraa pakettiasi
Heti kun olemme lähettäneet tilauksesi, lähetämme sinulle sähköpostitse Track & Trace -koodin. Sen avulla voit itse seurata pakettisi kulkua. Löydät Track & Trace -koodisi myös tilauksen tila -sivulta.


Lähetyskulut

Lähetämme tilaukset maksutta muihin Euroopan unionin maihin. Alla olevasta taulukosta näet tilauksen lähetyskulut Euroopan unionin ulkopuolisiin maihin.


Lähetyskulut Kirjepostina Pakettipostina
EU-maat Maksuton Maksuton
Norja Maksuton 9.95€
Yhdistynyt kuningaskunta Maksuton 4.95€
Sveitsi Maksuton 9.95€

Usein kysytyt kysymykset

Onko sinulla vielä kysyttävää tilauksesi toimituksesta? Olemme koonneet alle usein kysyttyjä kysymyksiä.

  • Mihin maihin Gomibo lähettää tuotteita?

    Lähetämme tuotteita useisiin Euroopan maihin. Jos asut jossain seuraavista maista/alueista, voimme lähettää tilauksesi sinulle:

    • Itävalta*
    • Belgia
    • Tsekin tasavalta
    • Kroatia
    • Kypros
    • Tanska*
    • Viro
    • Suomi*
    • Ranska*
    • Kreikka
    • Saksa
    • Unkari
    • Irlanti
    • Italia
    • Latvia
    • Liettua
    • Luxemburg
    • Malta
    • Alankomaat
    • Norja
    • Puola
    • Portugali*
    • Romania
    • Slovakia
    • Slovenia
    • Espanja*
    • Ruotsi
    • Sveitsi
    • Yhdistynyt kuningaskunta (Englanti, Skotlanti, Wales ja Pohjois-Irlanti)*
    • *Poikkeukset

      Joillekin alueille emme voi lähettää paketteja. Nämä ovat:

      • Itävalta: Kleinwalsertal
      • Tanska
        • Grönlanti
        • Färsaaret
      • Suomi: Ahvenanmaa
      • Portugali: Madeira
      • Espanja
        • Kanariansaaret
        • Melilla
        • Ceuta
      • Ranskan tasavalta
        • Saint-Martin
        • Saint-Barthélemy
        • Guadeloupe
        • Martinique
        • Ranskan Guayana
        • Réunion
        • Saint-Pierre ja Miquelon
        • Mayotte
        • Mayotte Cédex
        • Wallis ja Futuna
        • Ranskan Polynesia
        • Uusi-Kaledonia
      • Yhdistynyt kuningaskunta
        • Guernsey
        • Jersey
        • Mansaari
        • Gibraltar
  • Milloin tilaukseni toimitetaan?

    Pidämme sinut aina ajan tasalla sähköpostitse tilauksesi tilasta. Saat Track & Trace -koodin heti kun olemme lähettäneet tilauksen. Sen avulla voit tarkistaa pakettipalvelun verkkosivustolta milloin pakettisi toimitetaan. Tämä koskee sekä kotiinkuljetusta että noutoa noutopisteestä. Katso lisätietoja toimitusaikoja käsittelevältä sivultamme.

  • Mikä kuljetuspalvelu toimittaa tilaukseni?

    Teemme tiivistä yhteistyötä UPS:n kanssa, jotta voimme toimittaa tilauksen kotiisi mahdollisimman nopeasti ja parhaalla palvelulla. Lisätietoja aiheesta saat tutustumalla sivuun yhteistyökumppanit.

  • Entä jos en ole kotona kun tilaukseni toimitetaan?

    Jos et ole kotona toimitushetkellä, pakettipalvelun edustaja jättää viestin. Tässä viestissä kerrotaan mitä voit tehdä seuraavaksi, mistä voit noutaa pakettisi tai milloin toimitusta yritetään uudelleen. Nämä tiedot löytyvät myös Track & Trace -koodillasi.

  • Miten voin muuttaa tilaukseni toimitusosoitetta?

    Teitkö tilauksen yhteydessä virheen osoitetta kirjoittaessasi? Vai haluaisitko, että tilaus toimitetaan jonnekin muualle? Ei hätää, voit muuttaa osoitetta. Tarkista ensin tilauksen tila -sivulta onko tilaus jo lähetetty.

    Eikö tilaustasi ole vielä lähetetty?
    Ota yhteyttä asiakaspalveluumme. Voimme muuttaa osoitetta järjestelmässämme niin, että paketti lähetetään oikeaan osoitteeseen.

    Onko tilauksesi jo lähetetty?
    Silloin emme voi enää muuttaa toimitusosoitetta. Kun olemme lähettäneet tilauksesi, saat meiltä sähköpostitse Track & Trace -koodin. Käytä tätä koodia nähdäksesi voitko muuttaa osoitetta pakettipalvelussa, mahdollisesti ensimmäisen toimitusyrityksen jälkeen.

  • Tilaan ulkomailta. Hyvitetäänkö tuontitullit ja arvonlisävero?

    Kyllä, yksityisasiakkaille maksamme tuontitullit ja arvonlisäveron. Tämä on otettu huomioon hinnassa, jonka näet verkkosivustolla kun valitset lähetysmaan. Tämä koskee myös EU:n ulkopuolisista maista tilaavia asiakkaita. Sinun ei siis tarvitse maksaa niitä pakettisi toimittajalle.

    Gomibo korvaa nämä kustannukset niiden maiden osalta, jotka on lueteltu ylempänä kysymyksen "Mihin maihin Gomibo lähettää tuotteita?" yhteydessä.