Maksaminen

Gomibossa maksaminen on helppoa ja turvallista. Voit käyttää seuraavia maksutapoja:


Maksutapa Kustannukset Käsittelyaika
Luottokortti (Visa/Mastercard) Maksuton Välitön
Tilisiirto Maksuton 1‒2 arkipäivää
Maestro Maksuton Välitön
PayPal Ilmainen Välitön
Gomibo-kuponkikoodi Maksuton Välitön

Saat vahvistussähköpostin heti, kun maksusi on käsitelty. Sen jälkeen ryhdymme töihin varmistaaksemme, että saat tilauksesi mahdollisimman pian.


Usein kysytyt kysymykset

Täältä löydät kaiken, mitä sinun tarvitsee tietää eri maksutavoista. Lue vastaus klikkaamalla kysymystä.

  • Miten voin maksaa tilisiirrolla?

    Jos haluat maksaa tilisiirrolla, valitse tilausta tehdessäsi maksutavaksi "tilisiirto". Tämän jälkeen lähetämme sinulle ohjeet sähköpostitse.

    Pankkitiedot:
    Gomibo Groningen
    IBAN: NL12INGB0005726296
    BIC: INGBNL2A
    Kuvaus: tilausnumerosi.

    Tilisiirrolla maksamisesta ei peritä lisämaksuja. Ota kuitenkin huomioon, että voi kestää 1‒2 arkipäivää, ennen kuin pankki siirtää maksun pankkitilillemme. Lähetämme tilauksesi, kun olemme vastaanottaneet ja käsitelleet maksusi.

  • Miten voin maksaa luottokortilla?

    Voit maksaa tilauksesi Gomibossa Mastercard- tai Visa-luottokortilla erityisellä, suojatulla sivulla. Kun maksat luottokortilla, sinulta ei veloiteta lisämaksuja ja maksusi käsitellään välittömästi.

    Maksun enimmäismäärä on 5000 euroa per tilaus.

    Luottokorttimaksuja varten pyydämme satunnaisesti 1 sentin tilitarkistuksia. Tämä hoituu muutamalla klikkauksella. Näin varmistamme, ettei kukaan voi käyttää luottokorttitietojasi väärin.

  • Miksi luottokorttimaksuihin käytetään 3D Secure -menetelmää?

    Me Gomibossa asetamme etusijalle maksutapahtumien turvallisuuden. Siksi kaikki alustallamme luottokortilla suoritetut maksut on suojattu 3D Secure (3DS) -todennuksen avulla. Tämä tarkoittaa, että sinua pyydetään vahvistamaan henkilöllisyytesi maksuprosessin aikana, mikä tarjoaa lisäturvaa. Luottokorttityypistä riippuen tämän todentamismenetelmän nimi voi muuttua. Esimerkkejä ovat Visa Secure tai Mastercard Identity Check.

    Tärkeää huomioida:

    1. Kaikkiin maksuihin vaaditaan 3D Secure: Jotta maksutapahtumat olisivat mahdollisimman turvallisia, 3D Secure -todennus on pakollinen kaikissa verkkosivustollamme suoritettavissa luottokorttimaksuissa. Tämä prosessi auttaa suojaamaan sinua korttisi luvattomalta käytöltä.
    2. Ota yhteyttä pankkiin, jos ilmenee maksuongelmia: Jos maksuprosessin aikana ilmenee ongelmia, kuten epäonnistunut tunnistautuminen tai hylätty maksutapahtuma, ota yhteyttä pankkiisi. Pankki voi auttaa sinua näiden ongelmien ratkaisemisessa ja varmistaa, että maksusi voidaan käsitellä onnistuneesti.

    Toivomme, että tämä parantaa ostokokemustasi kanssamme. Jos sinulla on muita kysymyksiä tai tarvitset lisäapua, ota rohkeasti yhteyttä asiakaspalvelutiimiimme.

  • Miten käytän Paypalia?

    Jos valitset maksutavaksi PayPalin, sinut ohjataan suoraan PayPalin maksuportaaliin tilausprosessin lopussa. Jos olet jo PayPal-asiakas, voit kirjautua tilillesi ja suorittaa maksun. Jos olet uusi PayPal-asiakas, voit kirjautua sisään vieraana tai avata PayPal-tilin ja suorittaa maksun sitä kautta. Löydät PayPalin käyttöehdot täältä.

  • Sain Gomibo-kuponkikoodin. Miten käytän sen?

    Saitko Gomibo-kuponkikoodin? Voit lunastaa sen tehdessäsi tilauksen sivustollamme. Voit käyttää yhden kuponkikoodin tilausta kohden. Löydät kuponkikoodiasi koskevat tuoteryhmät kuponkikoodisi sisältävästä sähköpostiviestistä. Sähköpostissa kerrotaan myös koodin viimeinen voimassaolopäivä ja kuinka voit lunastaa sen verkkosivustollamme. Kuponkikoodeja ei voi käyttää osissa, vaan ne täytyy käyttää kerralla.

  • Kuinka kauan kestää ennen kuin ostosumma palautetaan minulle?

    Jos peruutat tai vaihdat tuotteen ja ostosumma palautetaan (osittain), palautus hyvitetään 5 arkipäivän kuluessa automaattisesti sille pankkitilille, jota käytettiin maksun suorittamiseen. Maksamme hyvityksen, kun olemme vastaanottaneet tuotteet.

    Maksoitko luottokortilla? Myös siinä tapauksessa palautamme summan 5 arkipäivän kuluessa. Huomaathan, että voi kestää jopa kuukausi, ennen kuin palautettu summa näkyy luottokorttitililläsi.

  • Miten peruutus toimii, jos en maksanut euroina?

    Tarjoamme kaikki verkkosivuillamme olevat tuotteet eurohintaisina. Jos maksat verkossa omallaa valuutallasi, sovelletaan euroon nähden voimassa olevia valuuttakursseja. Jos peruutat, palautamme maksamasi summan euroina. Voi olla, että valuuttakurssi muuttuu sillä välin, mutta emme ota sitä huomioon palautuksessa. Tämä saattaa johtaa siihen, että sinulle palautetaan suurempi tai pienempi summa, kun peruutat tilauksesi.

  • Tilaan ulkomailta. Hyvitetäänkö tuontitullit ja arvonlisävero?

    Kyllä, yksityisasiakkaille maksamme tuontitullit ja arvonlisäveron. Tämä on otettu huomioon hinnassa, jonka näet verkkosivustolla, kun valitset lähetysmaan. Tämä koskee myös EU:n ulkopuolisista maista tilaavia asiakkaita. Sinun ei siis tarvitse maksaa maksuja pakettisi toimittajalle.

    Gomibo korvaa nämä kustannukset kaikkien niiden maiden osalta, jotka löytyvät kohdasta Lähetys.

  • Miten saan maksamani arvonlisäveron takaisin tapauksessa, joka koskee EU:n ulkopuolista vientiä?

    EU:n ulkopuolisen viennin tapauksessa voit saada takaisin Suomessa yksityisasiakkaana maksamasi arvonlisäveron. Edellytyksenä on, että laskun arvonlisäverollinen summa on vähintään 50 euroa ja että tuote viedään EU:sta kolmen kuukauden kuluessa ostosta. Tätä säännellään lailla.

    Voit saada maksetun arvonlisäveron takaisin seuraavasti:

    1. Anna tullin leimata lasku.
    2. Kirjoita uusi ulkomainen osoite kynällä laskuun. Varmista myös, että laskussa on pankkitilisi numero.
    3. Lähetä lasku ja kopio passistasi meille yhteydenottolomakkeemme kautta.

    Me hoidamme loput tulliviranomaisten kanssa. Jos tulli hyväksyy hakemuksen, arvonlisävero palautetaan 14 päivän kuluessa.

  • Voinko saada EU:n alueella toimivana yritysasiakkaana laskun, jossa arvonlisävero on 0 %?

    Euroopan unionista tulevana yritysasiakkaana voit saada Suomessa maksamasi arvonlisäveron takaisin. Saat arvonlisäverottoman laskun, joka sisältää summat ilman arvonlisäveroa. Valittavanasi ovat seuraavat vaihtoehdot:

    1. Arvonlisävero huomioidaan maksun jälkeen
      Teet tilauksen ja maksat summan arvonlisäveroineen. Tilauksesi lähetetään välittömästi. Lähetä meille tilauksen jälkeen tilausnumerosi, ALV-tunnisteesi ja pyyntö saada lasku, jossa arvonlisävero on 0 %, yhteydenottolomakkeemme kautta. Tämä lasku lähetetään sinulle 5 työpäivän kuluessa, minkä jälkeen maksettu summa palautetaan tilillesi viikon kuluessa.
    2. Arvonlisävero huomioidaan ennen maksua
      Teet tilauksen, mutta et maksa sitä vielä. Lähetä meille tilauksen jälkeen tilausnumerosi, ALV-tunnisteesi ja pyyntö saada lasku, jossa arvonlisävero on 0 %, yhteydenottolomakkeemme kautta. Saat 2 työpäivän kuluessa linkin, jonka kautta voit maksaa summan ilman arvonlisäveroa. Lähetämme tilauksesi heti, kun summa on maksettu, ja 5 työpäivän kuluessa saat laskun, jossa arvonlisävero on 0 %.

    Lyhyesti, voit siis valita maksatko arvonlisäverollisen summan, jotta saat tilauksen aikaisemmin, vai odotatko arvonlisäverotonta laskua.

    Ota huomioon: Toimitusosoitteen on vastattava arvonlisäverotunnisteeseen rekisteröityä osoitetta