Miten rekisteröin palautukseni?

Haluatko palauttaa tuotteesi? Autamme sinua mielellämme. Rekisteröi palautuksesi tilisivusi kautta. Tarvitsetko lisää apua? Alla on lyhyt vaiheittainen opas tuotteen palauttamista varten.


Vaiheittainen opas: tuotteen rekisteröinti palautusta varten


  1. Kirjaudu tilauksen tila -sivulle sähköpostiosoitteellasi ja salasanallasi. Eikö sinulla vielä ole Gomibo-tiliä? Siinä tapauksessa voit kirjautua sisään tilausnumerollasi ja sähköpostiosoitteellasi. Löydät tilausnumeron tilausvahvistussähköpostista.
  2. Napsauta valikossa kohtaa Palauta.
  3. Vaiheessa 1 rastita se tuote, jonka haluat palauttaa. Voit myös valita useamman kuin yhden tuotteen.
  4. Kerro ensin kohdassa Palautuksen syy, miksi palautat tuotteen. Jos sinulla ei ole syytä tai et halua kertoa sitä, voit myös merkitä Ei syytä. Emme tee asiasta numeroa.
  5. Napsauta sen jälkeen sivun alareunassa olevaa vihreää painiketta, jossa lukee Jatka rekisteröintiä.
  6. Noudata jokaista vaihetta ja täytä kaikki sinua koskevat tiedot. Koko prosessi kestää vain muutaman minuutin!
  7. Kun tuotteesi on rekisteröity onnistuneesti, saat ilmaisen lähetysetiketin. Pakkaa tuote huolellisesti pakkausohjeidemme mukaisesti ja kiinnitä lähetysetiketti laatikkoon.
  8. Valmista tuli! Sinun tarvitsee enää vain lähettää paketti. Voit jättää paketin lähimpään UPS-toimipisteeseen.
    Huomaa: Ei ole tarpeen valita muita toimitusvaihtoehtoja, kuten kirjattua tai vakuutettua lähetystä. Paketti on jo vakuutettu lähetysetikettimme kautta. Siitä syystä emme korvaa muiden toimitusvaihtoehtojen kustannuksia.

Tarvitsetko vielä lisäapua?

Etkö vieläkään pysty rekisteröimään tuotettasi? Ota yhteyttä asiakaspalveluumme asiakaspalvelusivun alareunassa olevalla yhteydenottolomakkeella.