Myynnin jälkeiset palvelut

Olemme edelleen täällä sinua varten, myös tilauksesi jälkeen. Esimerkiksi silloin, kun laitteesi ei toimi odotetulla tavalla. Monet ongelmat voidaan ratkaista sivun Laiteongelmien ratkaiseminen itse avulla.

Etkö löytänyt ratkaisua ongelmaasi tai onko sinulla kysyttävää tuotteen palauttamisesta? Alla on joitakin usein kysyttyjä kysymyksiä takuusta, korjauksesta, vaihdosta, ja peruutuksesta.


Usein kysytyt kysymykset

  • Olen saanut viallisen laitteen. Mitä voin tehdä?

    Jos ilmoitat meille viasta viiden (5) arkipäivän kuluessa laitteen vastaanottamisesta, voit palauttaa sen meille. Ilmoita ongelmasta osoitteeseen business@gomibo.fi, niin saat lisäohjeita. Mainitse tässä sähköpostiviestissä tilausnumero, tuotteen nimi, ja lyhyt kuvaus viasta.

  • Gomibon kautta saamani laite on mennyt rikki. Mitä voin tehdä?

    Oletko yritysasiakas ja tuotteen loppukäyttäjä? Siinä tapauksessa voit rekisteröidä laitteesi korjattavaksi osoitteen business@gomibo.fi kautta. Mainitse sähköpostiviestissä tilausnumero, tuotteen nimi, ja lyhyt kuvaus viasta.
    Huomio: Oletko jälleenmyyjä? Silloin olet itse vastuussa takuusta.

  • Gomibon kautta saamani Apple iPhone on mennyt rikki. Mitä voin tehdä?

    iPhonet voidaan rekisteröidä korjattavaksi vuoden kuluessa ostopäivästä Applen kautta. Takuun toinen vuosi toteutuu Gomibon kautta. Ilmoita laite lähettämällä IMEI-numero, tilausnumero, ja kuvaus viasta osoitteeseen business@gomibo.fi.

  • Olen jälleenmyyjä ja minulla on viallinen laite, jolle ei ole käytettävissä korjauspistettä. Mitä voin tehdä?

    Jos kyseessä on Fairphone, Google-puhelin, OnePlus, Vivo tai Xiaomi, voit rekisteröidä laitteen korjattavaksi osoitteen business@gomibo.fi kautta. Mainitse sähköpostiviestissä IMEI-numero ja tilausnumero. Kun olet rekisteröinyt laitteen, puhelin voidaan lähettää meille.

  • Lähetin laitteeni korjattavaksi. Miten saan tilapäivityksen?

    Korjaus kestää yleensä 5‒10 arkipäivää. Onko sinulla kysyttävää korjauksen tilasta? Ota yhteyttä tekniseen palveluumme tavallisen asiakaspalvelun kautta. Mainitse myös tilausnumerosi.

  • Lähetin laitteeni korjattavaksi, ja nyt olen saanut korjausliikkeeltä hintatarjouksen. Miten se toimii?

    Hintatarjouksessa selitetään miksi takuu on evätty. Valmistajan takuu ei kata esimerkiksi putoamis-, isku- ja vesivahinkoja. Onko sinulla kysyttävää vielä hintatarjouksen nähtyäsi? Lähetä kysymyksesi tekniselle osastollemme tavallisen asiakaspalvelun kautta ja liitä mukaan tilausnumerosi.

  • Voinko peruuttaa tilaukseni tai vaihtaa tuotteeni?

    Yritysasiakkaana peruuttaminen tai vaihtaminen ei yleensä ole mahdollista. Ostitko puhelimen enintään viikko sitten ja haluat vaihtaa sen toiseen väriin tai malliin? Lähetä tilausnumero ja peruutuksen syy osoitteeseen business@gomibo.fi. Me tutkimme sitten mahdollisuuksia.

  • Olen saanut väärän tuotteen. Mitä voin tehdä?

    Onko laite esimerkiksi eri värinen kuin tilaamasi? Rekisteröi laite meille osoitteen business@gomibo.fi kautta, ja ilmoita viestissä IMEI-numero ja tilausnumero. Voit tilata oikean tuotteen itse verkkosivustomme kautta, ja me hyvitämme virheellisesti tilatun laitteen.