Tilaus ja maksu

Verkkosivustollamme voit tehdä tilauksen itse helposti ja nopeasti.
Onko sinulla kysyttävää tilauksen tekemisestä tai maksamisesta? Vilkaise siinä tapauksessa seuraavia usein kysyttyjä kysymyksiä.


Usein kysytyt kysymykset

  • Miten teen tilauksen?

    Voit tehdä tilauksen helposti itse verkkosivustomme kautta. Kirjaudu sisään yritystililläsi, niin näet oikeat hinnat ja varastossa olevat määrät. Vertailutyökalustamme löydät kaikki saatavilla olevat puhelimet ja tabletit. Käytä keltaisessa laatikossa sijaitsevaa hakupalkkia tai valitse suodattimista tuotemerkki, josta haluat nähdä saatavilla olevat määrät ja tuotteet. Aseta haluamasi tuotteet ostoskoriin ja vahvista tilaus. Tiedossamme olevat tietosi on jo esitäytetty puolestasi.

  • Miten teen tilauksen maksamatta arvonlisäveroa?

    Tilauksen tekemiseen on kaksi vaihtoehtoa:

    1. Arvonlisävero huomioidaan ennen maksua.
      Tee tilaus, valitse maksutavaksi pankkisiirto ja lähetä tilausnumero sähköpostitse osoitteeseen business@gomibo.fi. Saat arvonlisäverottoman laskun yhden arkipäivän kuluessa, minkä jälkeen voit suorittaa maksun. Tilaus lähetetään, kun maksu on vastaanotettu. Tilaus viivästyy näin ollen yhdellä päivällä.
    2. Arvonlisävero huomioidaan maksun jälkeen.
      Tee tilaus ja maksa koko summa arvonlisäveroineen. Tilaus lähetetään välittömästi. Lähetä tilausnumero sähköpostitse osoitteeseen business@gomibo.fi. Arvonlisävero palautetaan tilillesi 5 arkipäivän kuluessa. Löydät arvonlisäverottoman tositteen tililtäsi.

  • Voinko muuttaa tai peruuttaa tilausta ennen lähetystä?

    Tämä on mahdollista, lähetä pyyntösi sähköpostitse osoitteeseen business@gomibo.fi. Kun laitteita ostetaan tilauksesta, muutokset eivät aina ole mahdollisia. Ota myös tässä tilanteessa meihin yhteyttä sähköpostitse.

  • Mitä maksutapoja voin käyttää maksamiseen?

    Asiakkaamme voivat aina maksaa pankkisiirrolla, Visalla/Mastercardilla, ja Maestrolla. Maallesi saattaa olla saatavilla lisävaihtoehtoja. Löydät yleiskatsauksen kaikista maksutavoista maittain täältä.

  • Tilaukseni on tehty, mutta minun on vielä maksettava. Miten teen sen?

    Vahvistussähköpostissa on vihreä painike, joka ohjaa sinut maksusivulle. Siellä voit maksaa suoraan ja löydät sieltä myös tiedot, joita tarvitset maksaaksesi pankkisiirrolla. Löydät tämän sivun myös tilisi kautta.

  • Haluan laskuun sisäisen viitteen. Onko se mahdollista?

    Kyllä, on mahdollista saada oma tilausviite laskuun ja lähetysetikettiin. Kun olet kirjautunut sisään yritystililläsi, löydät ostoskorista kentän tilausviitteelle, jossa on nimesi ja osoitetietosi.

  • Miten luotolla tilaaminen toimii?

    Jos tilaat meiltä luotolla, vapautamme tilauksesi samana päivänä edellyttäen, että se mahtuu luottorajan sisälle, ja että erääntyneitä laskuja ei ole. Sinun ei tarvitse tehdä itse mitään asian eteen. Jos luottoraja on saavutettu tai maksuaika on umpeutunut, ilmoitamme siitä sinulle välittömästi sähköpostitse.

  • Olenko oikeutettu tilaamaan luotolla?

    Mahdollisuutta tilata luotolla/tilille tutkitaan, kun on odotettavissa, että laitteita ostetaan yli viisikymmentä kappaletta vuodessa. Haluaisitko oikeuden tilata luotolla? Lähetä pyyntösi sähköpostitse osoitteeseen business@gomibo.fi. Voidaksesi tilata luotolla pyydämme aina, että lähetät meille joitakin asiakirjoja ja että olet maksanut vähintään yhden tilauksen ennakkoon viimeisten kahden kuukauden aikana. Tarjoamme mahdollisuutta tilata luotolla yhteistyössä luottovakuuttajan kanssa, joka arvioi hakemuksen. Luottohakemuksen käsittelyaika on yleensä 1‒2 viikkoa.

  • Laskun arvonlisävero on käännettävä. Miten tämä järjestetään?

    Oletko jo maksanut tilauksen arvonlisäveroineen? Siinä tapauksessa arvonlisävero palautetaan tilillesi 5 arkipäivän kuluessa, ja löydät laskun ilman arvonlisäveroa tililtäsi. Haluatko maksaa ilman arvonlisäveroa? Tee tilaus, valitse maksutavaksi "pankkisiirto", ja lähetä tilausnumero sähköpostitse osoitteeseen business@gomibo.fi. Saat arvonlisäverottoman laskun yhden työpäivän kuluessa, minkä jälkeen voit suorittaa maksun.
    Huomaa: monissa tapauksissa arvonlisävero siirretään automaattisesti ensimmäisen tilauksen jälkeen. Tällöin sinun ei enää tarvitse ottaa yhteyttä osoitteeseen business@gomibo.fi, ja oikea lasku ilmestyy suoraan tilillesi.

  • Milloin saan laskun käännetyllä arvonlisäverolla?

    Talousosastomme laatii nämä laskut manuaalisesti heti, kun tilauksesi on lähetetty tai kun olet pyytänyt niitä sähköpostitse. Etkö ole saanut laskua, vaikka tilauksen vastaanottamisesta on kulunut jo päivä? Lähetä siinä tapauksessa sähköpostia osoitteeseen business@gomibo.fi.