Tilaukseni

Tilisivultasi löydät yleiskatsauksen kaikista tekemistäsi tilauksista. Sieltä näet tilauksen tämänhetkisen tilan ja voit maksaa maksamattomia maksuja. Löydät sieltä myös jokaisen tilaamasi laitteen IMEI- ja EAN-numeron.

Onko sinulla kysyttävää tilauksestasi? Katso siinä tapauksessa usein kysytyt kysymykset alta.


Usein kysytyt kysymykset

  • Mikä on tilaukseni tila?

    Tilauksesi tämänhetkisen tilan näet aina tilauksen tila -sivulta. Tämä tila päivitetään reaaliaikaisesti. Asiakaspalvelullamme tai yritystiimillämme on käytössään täsmälleen samat tiedot, joten voimme kertoa sinulle vain sen, minkä näet myös tilauksen tila -sivulta. Pidämme sinut ajan tasalla tilauksesi edistymisestä myös sähköpostitse! Saamasi Track & Trace -koodin avulla näet tarkalleen, missä pakettisi on.

  • Mistä löydän tilaukseni laskun?

    Tilauksen tila -sivulta löydät yleiskatsauksen kaikista tekemistäsi tilauksista sekä tilauksiin liittyvät laskut. Löydät sieltä myös mahdolliset luottolaskut. (Luotto)laskut voidaan ladata PDF-muodossa.

  • Voinko saada laskuni toiseen sähköpostiosoitteeseen?

    Kyllä, yritystilillä on mahdollista vastaanottaa talousviestintää eri sähköpostiosoitteeseen. Oletusarvoisesti tilille on asetettu pääsähköpostiosoite, johon kaikki Gomibon yhteydenotot lähetetään. Voit myös määrittää sähköpostiosoitteen, johon lähetetään vain taloudellisia asioita koskevia viestejä. Maksuja, laskuja, ja maksumuistutuksia koskevat sähköpostit lähetetään molempiin sähköpostiosoitteisiin. Haluaisitko käyttää tätä palvelua? Ilmoita meille osoitteeseen business@gomibo.fi, mitkä pää- ja lisäsähköpostiosoitteet haluat ottaa käyttöön.

  • Haluan muuttaa asiakastietojani tai toimitusosoitettani. Miten se tapahtuu?

    Lähetä sähköpostia osoitteeseen business@gomibo.fi ja ilmoita mitä haluat muuttaa, niin muutamme tiedot puolestasi välittömästi. Saatamme tehdä joitakin lisätarkistuksia muutoksia varten.

  • Miten nollaan yritystilini salasanan?

    Napsauta kirjautumisikkunassa olevaa "Unohditko salasanasi?" -vaihtoehtoa. Näin voit vaihtaa salasanasi nopeasti ja helposti! Eikö tämä toimi? Lähetä siinä tapauksessa sähköpostia osoitteeseen business@gomibo.fi ja pyydä uutta salasanaa. Nollaamme salasanasi ja lähetämme sinulle uuden salasanan sähköpostitse saman arkipäivän aikana.